Курс підходить для починаючих маркетологів та всіх бажаючих отримати корисні знання в даній області.
Програма курсу
1. Введення в курс. Основи маркетингу. Комунікації. Реклама та Public Relations.
2. «Анатомія споживача». Причини та фактори поведінки споживача.
3. Система маркетингових комунікацій – інструменти налаштування відносин зі споживачами.
4. Сфера підприємства. Структура та учасники рекламно-комунікаційного ринку.
5. Стратегічне планування рекламних та PR-компаній.
6. Копірайтинг. Ефективні тексти для ЗМІ.
7. Креатив в рекламі
8. Організація BTL
9. Інтернет комунікації – реальне просування в віртуальному світі
10. Комп’ютерна графіка та макетування для рекламістів
11. Брендинг – створення та керування.
12. ЗМІ – Засоби масової інформації
13. Медіапланування: основні терміни та показники ефективності
14. Організація рекламних і PR компаній