M.E.Doc – це система електронного документообігу, яка допоможе Вам в роботі з первинними документами та складанні звітності.
З програмою «M.E.Doc» Ви швидко та легко створите:
- Всі необхідні первинні документи (рахунки, накладні, нарахування заробітної плати, виписка банку та інше);
- Створити та підписати документи електронним цифровим ключом для подальшої відправки до відповідних державних органів;
- Обмінюватися податковими накладними та відправляти запити про стан ПДВ-рахунку та інше;
- Створювати запити і отримувати дані із реєстрів;
- Перевірити, закодувати та зберегти електронний документ;
- Відправити звітність в електронному вигляді не покидаючи робочого місця.
Куди можна відправити звітність за допомогою програмного комплексу:
- Державна фіскальна служба
- Державна служба статистики
- Пенсійного фонду
- ФСС від нещасних випадків та інші
В програму вивчення програмного комплексу входить:
- Вивчення основних понять та ознайомлення з програмним комплексом
- Реєстрація юридичної або фізичної особи в програмному комплексі
- Налаштування програного комплексу
- Створення первинної документації
- Облік ПДВ
- Облік акцизного збору
- Створення звітності підприємства
- Імпорт документів з інших програмних комплексів
Термін навчання за даним курсом складає 6-10 годин.
В програму курсу входить 75% практичної частини.
Додаткова література слухачам надається для повного ознайомлення з програмним комплексом.